.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دفاع هفته نامه آمريکايي نيوزويک از مشايي

هفته نامه آمريکايي نيوزويک در مقاله اي با اشاره به افزايش مناقشات داخلي بعد از انتشار توصيه نامه مشايي به نفع گروه امير منصور آريا در رسانه ها نوشت:هرچند اين مناقشات به نقطه حساس خود نزديک مي شود، اما سرنوشت احمدي نژاد و مشايي غيرقابل تفکيک هستند.

به گزارش صراط، اين هفته نامه آمريکايي در ادامه با توصيف هوشنگ امير احمدي به عنوان کسي که با مشايي و احمدي نژاد ديدار داشته است به نقل از اميراحمدي اضافه کرد: مشايي و احمدي نژاد هر دو جز پا برهنه ها هستند و مشترکات زيادي با هم دارند و رابطه اي عميق با ابعاد مختلف با يکديگر دارند.

مقاله نيوزويک در ادامه با مروري بر عزل و ابقاي وزير اطلاعات در ابتداي سالجاري خاطر نشان کرد:بعد از اين وقايع، شايعه پراکني حساب شده اي براي بي حيثيت کردن مشايي در خروجي رسانه هاي محافظه کار ظاهر شد و طي آن مشايي و حلقه اي از وابستگان به او به جادو گري و جن گيري متهم شدند، يک دو جين از ياران حلقه نزديک به احمدي نژاد دستگير شدند و رسانه هاي محافظه کار هم اکنون به طور منظم و متناوب از مشايي به عنوان راس گروه انحرافي ياد مي کنند.

نيوزويک در پايان مجددا به نقل از هوشنگ اميراحمدي اضافه کرد:مشايي حتما همچنان سوداي رياست جمهوري در سر دارد و من فکر مي کنم احمدي نژاد بيش از او مايل است تا او رييس جمهور بعدي ايران باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

امید 3 آذر 1390
کجای این خبر دفاع از مشایی است ،خوب است حرفه خبرنگاری با این مستمسک های بی اساس و لودگی های خبری غرب بیش از این به انحراف نرود ، اصل عبارت منحرف و انحرافی با تفکری شیطانی و ناشیانه به این افراد داده شده است . چرا شیطانی ؟ پاسخ روشن است : هر آنچه در این کشور باعث اختلاف و دو دستگی و تفرقه شود خواسته نا اهلان و دشمنان این مرز وبوم است ، هنر مدیریت اسلامی جذب همه آهاد مردم در زیر لوای رآفت اسلامی است و شاید بهتر است بگوییم انسانیت چنین حکم میکند که به مانند انسان متمدن با یکدیگر برخورد کنیم . کاری که پیامبر اکرم و ائمه معصوم کردند و کاری که در تاریخ سراسر افتخار ایران چه قبل از اسلام و چه بعد از پذیرش دین اسلام توسط بزرگان دینی و حکومتی ما سابقه داشته است . یادمان نرود کوروش بعد از فتح هر سرزمین مردمانش را گرامی و کیش و آیین شان را محترم میدانست و از حتی از خزانه دولتی برای مکتب خانه ها و عبادتگاهایشان هزینه میکرد . و کلام آخر : هنر این نیست که بتوانیم با هر که موافق ما بود کار کنیم و مخالفین را پس بزنیم ، اگر توانستیم تهدید ها را در خود حل کنیم وتبدیل به فرصت کنیم هنرمندیم . امید سوادکوهی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.523 seconds.